2009-12-22 / 19:08:11

Sorg...

Jag kom och tänka på detta med sorg och saknad, när jag kollar på en film ex titanic så lipar jag aldrig, brukar inte bli så ledsen när de är en människa som dör på tv. Men det räcker med att jag ser/läser om en hund som har dött eller liknande så kan tårarna spruta i evigheter...
Det är lustigt hur mycket ett djur kan betyda och göra... Ett annat exempel på det är tex riddarfilmer där en häst dör så kan jag bli jätteledsen över det och stänga av haha!

Idag har Asco fått en ny gallerbur och en fin dyna, han älskar den, buren är öppen så att han kan gå in när han vill och han har legat där från att den kom hem tills nu, för nu vill han ha kvällsmat!


Carolin

hej! en dag hit eller dit=) haha jag chansade.. Vi kom nyss in efter en prommis med alla hundar, så nu sover fisan så söt.. =)



PUBLICERAT: 2009-12-23, 16:17:06 | URL: http://www.gabbes-hundar.blogspot.com

Kommentera detta inlägg:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: