2009-11-02 / 16:22:27

Plugg och längtan!

I helgen var jag på utställningen i Tipshallen som smökk anordnade, det var massa hundar och utställare och det är så himla skoj o vara i den mijlön, dock har jag lite svårt för det där med utställning när vissa hundar skriker ut att dom inte gillar det;( det är synd..

Det är förresten mindre än 3 veckor kvar tills jag hämtar hem min lilla jycke, och jag längtar sååå himla mycket!! Jag har köpt halsband, matskålar och en "skinnfilt", ska införskaffa lite leksaker med så det blir förhoppningsvis mindre bitmärken i mina möbler:)

Idag har jag pluggat från 12 och fram tills nu, ska plugga lite till innan jag går ut en runda! Bloggar lite senare för valparna är ju 5 veckor nu, och då vill ni väl veta vad som har hänt med dem:)


maria,urax,zeke,trixi

heeeej

jo,du,har man en malle,så köo inga dyra saker,filtar,det blir inget kvar av dom kan ja lova,fniss....mina slaktar allt,så se upp,hahahahaha

jag har en kelpi här nu,som ska åka hem i kväll,så dom har busat,lekt sen igår kväll,så mina får vila idag,blev bara en promenade nu efter jobbet....

hoppas du får veta vem som är din....

hade bra



PUBLICERAT: 2009-11-03, 13:33:43 | URL: http://mallenutt.zoomin.se

Kommentera detta inlägg:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: