2009-11-25 / 17:26:47

Status...

Vikt: 4,9 kilo
Sitt och ligg: såå fint!
Kloklipp: Gick på fem min, låg så fint i knäet och tog emot korv!
Kiss inne: 0
Bajs inne: 0
Nattliga "promenader": 2

Håller på att byta foder till Royal Canin, fanns ingen återförsäljare för hallafoder hr i närheten, det går så bra så..Avmaskad idag, ska köra en omgång imorgon och på fredag också sen är det klart!


Carolin

hej! jag vägde min igår, 4,4 kg.. =) Gud jag tycker resan hon har växt.. Lyllos dig på nätterna, två dgar har gått bra för mig annars ut typ 2,4 och 6. ingen vidare sömn för mig...

//Carro



PUBLICERAT: 2009-11-26, 15:17:10 | URL: http://www.gabbes-hundar.blogspot.com
AK

Hej!

Söt valp!

Men vad liten den verkar???!! Är det en malle va? När jag hämtade min mallepojke var han 8 veckor och 1 dag och vägde ca 8 kg. Väger din bara 4 kg??? Har aldrig hört talas om en sån liten mallevalp någon gång faktiskt.

Lycka till med din fina valp!!



PUBLICERAT: 2009-11-27, 18:12:18 | URL: http://har-ingen-just.nu
Elvira svarar

Hej!



Jo och hans syster vägde 4,4 kilo som du ser ovanför:) och det låter mycket med 8 kilo...det är inte många som kan väga det vid den åldern? Var kommer din malle ifrån? Tack så mycket:)



PUBLICERAT: 2009-11-28, 19:45:07 | URL: http://enmalle.blogg.se/
Carolin

hej! Det vände för oss i torsdags också.. Nu sover hon hela natten och det går så bra med rumsrenheten..

AK: 8 kilo vägde inte ens min hoffe hane och han var i storlek som en newfoundland valp.. Den måste ha varit enorm! Inga bilder??

/CArro



Kommentera detta inlägg:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: