2009-10-29 / 01:11:13

Nattbloggning!

Halloj på er, vi kör lite nattbloggning..

Nu börjar det närma sig valphämtning, 3 veckor och 1 dag kvar...sjääälvklart susar tankarna runt i huvudet..har jag gjort rätt val? Tänk om jag inte klarar det? Tänk om det går åt skogen? Men så tänker jag på min fina underbara mamma som stöttar mig genom ALLT och då menar jag verkligen allt! Mormor hon finns där också och stöttar och supportar♥

Det är mååååånga som undrar om jag verkligen klarar av en malle och en hane dessutom och att jag är ju faktiskt bara 17 år och bla bla bla. Då kan jag tala om att det är guld värt o veta att både mamma och mormor stöttar mig till 110% och jag vet ju innerst inne att jag klarar det, sen kommer jag ha ett j*vla jobb framför mig, men jag är stor nog och inse det själv. Punkt.

Hoppas ni sover gott, nattinatii!


maria,urax,zeke,trixi

tjaaaaaaaa,visst klara du av en malle,jag har 2 hanar jag en på 19mån,en på 6mån,så jag har att göra,fniss....men dom är super hundar...

iag ko men tje från uppsala so mska ah en valp åxå från balcknecks i dec,ska hon hämta sin,en tik,samma pappa som urax min har,så hon va hit å kollade in urax,å hon sa att han va lik far sin,hehehehehe...

kul att höra!!!

jag är inte fullt frisk,men snart,jag tränar för fullt,å har återgått till mitt normala så gott som jag kan,men försöker att ta det LITE lugt,å inte stressar,flänger runt så mycket...

i morgon kväll så kommer en kelpi hit som ska va här i 2 dagar,ska bli kul för hundarna,med mycket bus...



snart får du din,va kul,hoppas du får veta vem du ska ha,å knäppa kort på han,när du ska ner...jag vill se den,fniss...

hade så bra

maria



PUBLICERAT: 2009-11-01, 17:45:11 | URL: http://mallenutt.zoomin.se
anonym

hej! vi kommer ha syskon! =)



Kommentera detta inlägg:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: