2009-09-13 / 21:36:30

Besök på Blackneck's!

Precis som rubriken lyder så var jag hos Jonas och Emma och hälsade på Jet, Mycket trevlig hund måste jag säga! Jag fick se lite action med stort A, Jet kommer att bli en bra pappa till min valp ! Känns tryggt att köpa från blacknecks också så man vet vart dom bor..hehe.

Imorgon ska jag boka uppkörning/uppskrivning och sedan plugga järnet! Jag pluggar extra så jag ligger på plus hela tiden så blir jag ledig mer till valptiden. Nu kom Urax och jag tror att han vill mysa sängen nu så det är väl bäst att han gör som han säger

Godnatt!


Carina

Hej vad kul att du kikade in på min blogg... Det är så spännande att vänta på att valparna ska födas. Jag var med från start med Enzo och följde hela hans uppväxt. Hoppas där kommer en liten hane till dig, fast det är nog ingen fara... Ha det bra



PUBLICERAT: 2009-09-14, 20:12:07 | URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera detta inlägg:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: