2009-09-27 / 11:45:20

Nätshopping!

Hej!

Sitter här och har beställt lite saker från djurmaxi.se, ett valpset(Koppel o Halsband) och vattenskålar till min matbar! Lite tidigt men jag har så himla svårt att hålla mig! Dom har bra och billiga saker, ni som vill kolla in.

Jag pluggar ju ifatt allting, som vissa av er vet så har jag ju IG i 7 kurser, fast nu är det bara 4 kvar!! Peppa peppa. När min valp kommer så har jag inte ett enda Icke Godkänt! Känns superbra så man får tid till den lilla valpen!

Jag har fundera JÄTTEmycket på namn och oj va svårt det är! När jag hämtar hem honom så kommer det vara självklart vad han ska heta tror jag. Åååh vad jag längtar!


emma

sv; tack så mycket!:D hoppas du fortsätter kika in;P



PUBLICERAT: 2009-10-08, 09:12:22 | URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera detta inlägg:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: