2009-09-10 / 22:36:03

Pillifix

Jag har gjort om bloggen helt och hållet nu! Det kommer bli färdigt så småningom.Jag tänkte ha lite fler menyer och lite mer "designat". Idag är jag ute hos mor min och pysslar om lillasyrran som är influensasjuk, sen om det är fågel, fisk, eller svininfluensan det vet jag inte, men sjuk är hon.

Jag har tingat en valp hos Blackneck's kennel, så jag går här och håller tummarna för att det ska bli minst 3 hanar i kullen! (Om det blir några valpar förstås!) Jag tingade på 3:dje plats vilket betyder att minst 3 hanar måste mamman trycka ut:) Pappan är Blackneck's A'Jet, ska jag upp och klappa lite på nu på Söndag, det blir roligt!

I onsdags körde jag halkbana ute i Ljungby, det gick mycket bra förutom att jag glömde koppla vid tvärbromsningen, TRE GÅNGER! Så kan det vara, även jag blir lite nervös ibland, dock sker det ytterst sällan!

Om det nu skulle vara sån tur att det föds en liten mallehane åt mig så är det bara 31 dagar kvar♥ Ni kan tro att det är någon som längtar!


Anonym

Klart att det blir en vovve till dej, om det är det som är meningen.


Anneli

Vad spännande det låter. Hoppas du får en valp snart.



PUBLICERAT: 2009-09-13, 17:42:44 | URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera detta inlägg:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: