2009-09-19 / 21:18:34

Världens coolaste hundbädd??

Hej alla glada!

Jag håller fortfarande på med utseendet på bloggen som ni ser! Det går ju sakta men säkert

Jag har haft Urax hemma hos mig sedan i..måndags? kan det ha varit så? Iallafall, vi har hunnit köra lite fotgående och ställande under gång, det är vi grymma på, nu är det ju Urax som får lära mig, jag har ju dock lite dammiga erfarenheter sen innan:)

Vi har också varit uppe hos farmor och farfar(Världens bästa farmor och farfar!!) några gånger, och på ena hållet har "purre" (hehe låter som ett kattnamn) och jag åkt buss, han tror ju dock att vi ska av så fort dörrarna öppnas, när dom stängts igen så kollar han på mig och ser besviken ut

I torsdags så åkte jag och Urax ut till min mamma på landet och hälsade på, det var sådär lagom kul tyckte Urax, Malte väger 70 kilo och Urax 35...ni kan tro att det var någon som tyckte det var mysko...Det gick bra iallafall, purre är ju snäll så, men morrig var han allt... Urax visade tecken på undergivelse genom att slicka Malte i munnen och morra, men när Malte gav upp och märkte att Urax inte alls ville leka och la sig ner så blev purre mycket trevligare och inte alls lika spänd:)


Jag kollar massa saker till min valpis som snart(76 dagar tills jag får hem den, 22 dagar tills den kommer till världen om allt går som det ska!) och hittade vääärldens coolaste (snabbaste) hundbädd! den kommer från http://www.swecat.com, och kosta 1295:-


Haute Diggity Dog Furchedes Hundbädd / Kattbädd


maria

hej..

tack för tiitten på min sida,va kul du ska ha samma pappa till din nya som jag har,urax har ärft allt efter far sin,fniss....så jäkla mycket hund,så trevlig,stor kamp lust,envis,vill bära allt å alla,helst stora träd i skogen...

vad gör du med din malle som du har nu???

lite nyfiken,vi ska starta kl.1 nu i okt,men just nu så är jag sjukskriven,så jag vet inte hur det blir med våra tävlingar nu..

jag har fått ett virus på balans nerven,så jag har svårt att gå,så det är inge kul just nu för varken mig,eller hundarna

jag länkar till dig..

hade bra

maria,urax,zeke,trixi



PUBLICERAT: 2009-09-20, 17:25:36 | URL: http://mallenutt.zoomin.se
maria,urax

hej..

tack för inlägget i gästboken min..

min urax kallas BARA för urax,eller uraxsus,fnisss

mest urax är det!!

va härligt med en från a´jet,kul...

när kommer valparna ut???

maria



PUBLICERAT: 2009-09-24, 12:13:08 | URL: http://mallenutt.zoomin.se
Anonym

Besök gärna min nya musikblogg http://paulinahs.blogg.se



Lämna tips på låtar. Bästa låttips får en länkning!! Tack.


H A I D I J A K O B S S O N

godnatt! hoppas du haft en bra dag ♥



PUBLICERAT: 2009-09-27, 01:12:42 | URL: http://haidis.se/
maria,urax

hej,igen...

jag tingade urax,så fort jag fick plocka bort min terv som fick epilipsi,så 7mån,före..blacknecks får alltid många valpar i sina kullar,så du blir inte utan,kan ja lova!!!!

jet är ju så härlig,som jag sa så har min urax fått ärva efter far sin,fniss...ska bära på allt,som tex:spadar,träd,stolpar(som man bygger staket av),mest tunga saker,så han har nack muskler min herre....hahahah...1kg,apporten bar han när han va 9v.redan då!!han är envis,har mycket kamp,väldigt hårda bett,så det finns att jobba med här

jag är ju sjuk änn,har ju virus på en balans nerv,sen 2v,tillbaks nu,så jag skulle ha tävlat nästa helg,helgen därpå men vi får nog atälla in allt i år,så det känns inte så kul...

men hör av dig när du vet från vilken kul du ska ha..

kul..lycka till

hade bra maria



PUBLICERAT: 2009-09-27, 07:42:51 | URL: http://mallenutt.zoomin.se
STOCKHOLMSJENNA

men fy fan va tuff!

synd att min hund blivit så gammal och tyvärr snart kommer gå bort tror jag.



PUBLICERAT: 2009-09-27, 10:54:57 | URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera detta inlägg:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: